Kunt u om wat voor reden dan ook niet de H. Mis bijwonen in de kerk, dan bestaat nu de gelegenheid om de mis thuis te volgen. De weekendmissen en de missen op maandag- en vrijdagavond in de Corneliuskerk in Heerlerheide zijn via YouTube live mee te kijken. Na de live uitzending kunt u de opnames van de zaterdag en zondag missen nog een week bekijken via YouTube.

Als u een apparaat met een beeldscherm heeft met toegang tot internet (bijvoorbeeld een smart-tv, een tablet, een laptop of een smartphone) kunt u de missen bekijken.

Via onderstaande YouTube knop én de knop op onze website gaat u rechtstreeks naar het YouTube kanaal van ParochieFederatie Heerlen-Noord om de missen te bekijken. De live uitzending van een mis start ongeveer 10 minuten voor aanvang van de viering.

Van uitvaarten en huwelijksmissen kunt u vooraf voor een vergoeding van € 50,00 een opname bestellen bij pastoor Janssen of het parochiekantoor. Het is mogelijk om de uitzending van een uitvaart of huwelijk in besloten kring aan te bieden via YouTube.

Vanaf nu is het ook mogelijk uw collecte via een iDEAL-betaling aan ons over te maken. Op die manier kunt u -ook als u niet fysiek de mis kunt bijwonen- de kerk met uw gift steunen. Klik hier of op het iDEAL-logo om uw collecte over te maken
Maak nu online uw collecte over