Zondagsmis vanaf 1 oktober

Iedere zondag om 17:00 uur is er een H. mis in de Gerardus Majellakerk, onderdeel van en georganiseerd
door ParochieFederatie Heerlen-Noord. Deze diensten zullen regelmatig in het teken van een speciale gelegenheid staan. Iedere 3e zondag van de maand wordt de mis in het Engels opgedragen!
Op onze website en Facebookpagina worden maandelijks de programma‘s gedeeld. Of meld u aan voor onze nieuwsbrief voor een maandelijks programma via email.

Starting in October, Mass will be held in English every 3th Sunday of the Month.
Every Sunday at 5 PM there will be a Holy Mass in the Gerardus Majellakerk, part of and organized by parish federation Heerlen-Noord. With this mass we want to give churchgoers who cannot go to church on Sundaymorning, the opportunity to close the weekend with a Mass.
We cordially invite you to participate in our Mass.

zondagsmis_flyer