Collecte tijdens de H. Mis nu ook digitaal

U bent gewend dat er na de preek in de H. Mis een collectemandje rondgaat voor uw gulle gave. Dit blijft gewoon bestaan. We merken echter dat niet alle mensen in de kerk tegenwoordig contant geld bij zich hebben. We hebben daarom een mogelijkheid gecreëerd om de collecte ook digitaal te betalen.

U kunt met uw mobiele telefoon onderstaande QR-code scannen en het bedrag dat u wilt geven, overmaken. U kunt zelf invullen hoeveel u wilt geven. Het minimumbedrag is € 1,00. U vindt de QR-code ook in de kerken bij de ingang. Dan kunt u bij binnenkomst de code scannen.

Als u de QR-code scant met de camera op uw telefoon, verschijnt onderin beeld ‘pay.sumup.com’. Daar moet u op klikken en dan kunt u het bedrag invullen. Sumup is de naam van de organisatie die we hebben ingeschakeld om digitale betaling mogelijk te maken. Als u via iDeal betaalt worden er vervolgens enkele gegevens van u gevraagd en dan kunt u via uw eigen bank betalen.