Samen Kerstmis vieren aan tafel.

Dit jaar zijn er twee activiteiten die mensen bij elkaar willen brengen om Kerstmis te vieren aan tafel.

Op 19 december 2023 is er een groots opgezet kerstdiner voor mensen in nood en eenzamen in het Corneliushuis. Het begint om 18.00 uur. Na het eten is er een bingo voor alle geïnteresseerden. U kunt zich hiervoor opgeven bij het parochiekantoor, Met naam, postcode en huisnummer. Dit is om verdubbelingen te voorkomen. Wees niet bang,  ik zal er ook zijn en nog meer parochianen. Afkomst is niet van belang. Jong en oud.

Op 1e Kerstdag 25 december 2023 om 15.00 uur .  “Christmass diner with father”.

We zijn bezig met het organiseren van een kleinschalig kerstdiner in de Gerardushoeve, onder de Gerardus Majella kerk op de Heksenberg. Dit is bestemd voor hen die alleen thuis zijn juist op deze dag en zich geen kerstdiner kunnen veroorloven. Ook ouders met kinderen kunnen zich opgeven. Een dag die je wilt delen met anderen. Ik zelf ben die dag ook alleen buiten de H. missen. Hierdoor kwam dit idee bij mij op en enkele vrijwilligers en Caritas 045 zullen helpen. U kunt zich opgeven via het parochiekantoor 045-5212450 of 0630579828. Om 17.00uur vieren we dan samen de Hoogmis in de Kerk van de Heksenberg. Pastoor Janssen.