GROTE PALMPASSEN PROCESSIE op de HEKSENBERG.

24 maart 17:00 uur
Dit jaar zal er een grote processie zijn met alle communiekinderen van het cluster Heerlen-Noord. De kinderen van Schandelen, Heerlerheide en de Heksenberg zelf.
Die middag maken ze met hulp van ouders en grootouders Palmpasen stokken in de Gerardushoeve onder de Kerk van de Heksenberg. Ook broertjes en zusje kunnen meekomen om er een te maken. Bij mooi weer zijn er ook activiteiten in de tuin. Als een groot gezin willen we Palmpasen vieren.
We beginnen de plechtigheden om 17.00uur in de tuin achter de kerk. Vandaar lopen we gelijk Jezus over de straten naar de kerk. Hier vieren we dan de eucharistie (Laatste avondmaal) en sluiten af met een scene uit het lijdensverhaal. Noteer alvast deze bijzondere middag. Alle mensen zijn uitgenodigd om de kinderen te ondersteunen .

Palmpasen – Witte Donderdag – Goede Vrijdag in een viering.

Na afloop is er een gezellig samen zijn in de Gerardushoeve voor iedereen. Bid dat het in de tuin kan.